06 noiembrie 2010

POZEAZA-MI!

Tu ai nevoie de 10 fotografii superbe cu tine (sau gasca ta), in format digital.
Eu am nevoie de modele pt proiectele mele si am posibilitatea de a ti le oferi gratuit.
Nimic mai simplu!!
Ia legatura cu mine si hai si-mi pozeaza!

Nu conteaza varsta, dimensiunile, fizionomia, coloratia sau constitutia.
Daca tu ai dispozitie, te pun eu in valoare!

Cum functioneaza acest proiect?

Daca ai in minte o idee de shooting (personaj, diva, fashion, muzica, improvizatie, orice...) si iti doresti 10 fotografii gratuit in format digital, scrie-mi la mihaela@mbphotography.ro, descriind in cateva fraze fantezia ta foto.
Mentioneaza de unde esti, ce varsta ai si ataseaza si o fotografie cu tine (sau cu oricine vrei sa mai fii in poze), ca sa te pot vizualiza intr-o ipostaza si sa imi pot imagina un shooting potrivit cu infatisarea ta si felul tau de a fi.
Urmeaza sa stabilim detalii...unde pozam, ce tinute vei purta, cine ne ajuta cu machiaj si coafura si apoi urmeaza sedinta foto propriu-zisa.


Organizarea va dura ceva timp, datorita comenzilor pentru clienti si a deplasarilor mele. Insa, iti vine randul si tie. Nu exista o selectie a persoanelor care imi scriu, cererile primind raspuns in ordinea in care primesc mesajele voastre.


Atentie! Acest proiect unifica eforturile mai multor persoane, drept pt care, ar fi bine ca ideea ta sa fie deosebita.

Cu imaginatie si personalitate iti poti implini un vis!

Niciun comentariu: