|
|
Draga prietene,
Ne bucurăm că ai ales să vii cu noi în tabăra
“Echitaţie,
atelier de fotografie, trasee turistice şi activităţi sportive pentru o viaţă
sănătoasă”, care se va
desfaşura la Mănăstirea Dorna Arini,
între 22-28 iulie 2013. Te rugăm să reţii sugestiile de mai jos, care te
vor ajuta să-ţi pregăteşti bagajul şi, mai ales, să nu uiţi materialele de lucru de care vei avea nevoie
timp de şapte zile de tabără. Se înţelege că trebuie să-ţi pregăteşti singur(ă)
bagajul şi să o rogi pe mama doar să îl verifice.
Bagajul trebuie să constea
dintr-un rucsac sau geantă de voiaj de dimensiuni potrivite, pe care să-l poţi
duce personal şi un rucsac pentru expediţii de dimensiunile celui de şcoală. Din bagaj să nu lipsească:
- geacă impermeabilă sau pelerină de ploaie
şi vânt;
- două pulovere;
- două cămăşi, 4-5 tricouri;
- costum de sport;
--pantaloni scurţi şi trei sferturi,
pantaloni lungi rezistenţi la uzură (se solicită în special pentru călărie), pantaloni training;
-
pantofi sport ( 2 perechi) , bocanci de vară sau ghete dacă este posibil, papuci;
- două prosoape, lenjerie personala, pijama
şi trusa de călătorie (pasta de dinţi, periuţa, pieptăn, unghieră,
şampon, săpun, cremă tip Nivea, serveţele tip batistă, 2-3
pastile din câteva medicamente de strictă necesitate, furazolidon, etc);
- şapcă sau pălărie de soare, căciuliţă,
batic;
- pentru fete o fustă potrivit de lungă;
- o carte pentru lectură;
- lanternă şi baterii;
- busolă (doar dacă ai acasă)
- aparat foto
digital (va fi folosit cu precădere, sub îndrumarea profesorului, iar în rest
vor fi depozitat în loc sigur) cu baterii (acumulatori) şi card
memorie sau flash pen;
- fotografiile
preferate (maxim 3 fotografii) listate în ce format doreşti dar nu mai mic de
10/15 cm;
- un obiect
de sport, la alegere (palete badminton, minge de fotbal, coardă, şah şi alte
jocuri interesante);
- portofel cu bani de cheltuială (nu mai mult de 50
-70 lei noi)
Dacă vrei să iei telefonul mobil, el poate fi
folosit doar seara, dar nu te putem asigura că nu-l pierzi, date fiind
activităţile variate şi locurile diverse prin care vom merge. Este recomandabil
să laşi mobilul acasă pentru că vor fi trei numere de telefon ale organizatorilor
la care părinţii pot să sune seara, după program. Acestea sunt: 0729 545029,
0727366190, 0755 560009.
Rucsacul tip şcoală trebuie să conţină pentru prima zi:
2 sticle cu apă la 0,5l, 2 – 3 sanvişuri, fructe
(preferabil mere, pere).
Intâlnirea pentru
plecare:
Piaţa
Palatului Culturii din Iaşi, Luni, 22 iulie
2013, orele 6.30.
Ne vom întoarce duminică, 28 iulie, aproximativ orele 20.30, în Piaţa
Palatului Culturii.
Dacă părinţii tăi vor dori să ne viziteze la
Dorna Arini, îi aşteptăm cu plăcere, dar îi rugăm să ne anunţe cu câteva zile
înainte pentru a organiza cazare şi masă, dacă va fi cazul.
Programul
taberei
Luni,
22 iulie
6.30 Întâlnire în Piaţa Palatului Culturii
Plecare cu autocar pe traseul: Iaşi –
Valea Bistriţei – Dorna Arini
Supriză
15.30 Sosire în Dorna Arini, cazare
şi prezentarea împrejurimilor
Prezentarea participanţilor,
îndrumătorilor, gazdelor şi a programului. Creativitate!
18.30 Cină
19.30
Jocuri si activitati recreative
Marţi 23, miercuri 24 si joi 25 iulie
8.00 Rugăciunea de dimineaţă
8.30 Mic Dejun
9.30 Activităţi pe grupe de studiu: Fotografii,
Longevivii, Montaniarzii, Echitatie
11.00
Pauză
11.30
Activităţi pe grupe de studiu
13.00
Prânz
15.00
Activităţi pe grupe de studiu
16.30
“Ceaiul de la ora 5”
17.00
Activităţi creative, sportive, dezbateri,
Concurs de orientare turistică şi
fotografie
19.00
Cină
Program alternativ: video, jocuri
creative, socializare.
Fiecare
copil va urma prin rotatie toate atelierele. Cursurile de echitatie vor fi de
minim 30 minute/copil/zi, 4 zile.
Vineri, 26 iulie
7.30
Mic Dejun urmat de rugăciunea pentru călătorie
8.00 Excursie
de o zi în Munţii Rarău sau Calimani (în funcţie de starea vremii)
13.00
Picnic
19.00
Cină
Program alternativ: video, jocuri
creative, socializare.
Sambata, 27 iulie
8.00 Rugăciunea de dimineaţă şi lecturi
creştine
8.30 Mic Dejun
9.30 Vizita in Statiunea Vatra Dornei
14.00
Prânz
19.00
Cină
20.00
Curs festiv: premii, felicitări, evaluări, planuri, prietenii, adrese şi
lacrimi de bucurie.
Duminica, 28 iulie
8.30 Mic Dejun
10.00
Participare la Sfânta Liturghie
12.30
Prânz
15.00
Plecare spre Iaşi unde estimăm să ajungem în jurul orei 20.30.
Coordonatori:
Cristina Ghiciuc -
medic
Mihaela Bucataru - fotograf
Adrian Plopa -geograf
Vlad Cantar - colaborator
Te aşteptăm cu drag în tabară la Dorna Arini şi te rugăm să ne contactezi
pentru orice nelămurire sau idee utilă.
Înscrieri se fac la dna. Crina Sandu, organizatoarea taberei (tel: 0729 545 029, 0744 545 029 email: office@pilgrimtours.ro).
|
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu