13 februarie 2011

fotograf de nunta

Saptamana trecuta, mai precis in week-end, a fost la Sala Polivalenta, Targul de nunti "Ghid Mariaj", Iasi - 2011.
Am fost sa-mi caut fotograf de nunta....nu ca e urgent, dar in aria asta imi place sa stabilesc lucrurile din timp.

Spre dezamagirea mea, am trait un deja vu, dar inferior, pt ca targul a fost mai slab decat cel de anul trecut.
Unii fotografi au lipsit si imi pare rau.
Nimeni nou.
Mi s-a parut ca miroase a parfum de disperare (ca sa nu spun criza), a fum (abureala) si a plictis si blazare. Oamenii fac foto la nunta de prea mult timp si au obosit.
Am gasit mai multe oferte...caldicele. Speech-uri de prezentare pline de informatii si nu axate pe client; pliantele de anul trecut; oferte foto comune, completate de "accesorii/bombonele" din alte arii ale domeniului nunta, care nu ma intereseaza; selectie superba din sedinte foto de la diverse nunti dar fotografii de la o nunta cap-coada slabe.

Doar doua portofolii care mi-au dat fiori; doar o singura discutie plina de pasiunea omului care fotografiaza; un singur fotograf interesat sa investeasca si in altceva decat aparatura si soft....oamenii pe care ii simt ca fiind concurenta mea, adica, pe care o salut si o respect.

Concluzia......fotograful meu de nunta nu a participat la targ.

Si daca va intrebati de ce nu am participat la "Targ Mariaj" in calitate de expozant, e pt ca momentan, nu mi se pare o modalitate de a-mi pune munca in valoare.

Niciun comentariu: