28 ianuarie 2011

pozeaza-mi! Andreea @ Galeriile Noblesse, Bacau

Dupa ce s-a fotografiat gratuit langa bradut intr-unul din week-end-urile de la "Nostalgia Craciunului" din Arena Mall - Bacau, Andreea mi-a scris la rubrica "POZEAZA-MI!"

Cu chip de actrita a anilor `30 si pregatire ca pt un adevarat shooting, Andreea m-a surprins cu emotii diverse, cu comunicare din priviri si cu un feed-back mai mult decat pozitiv. Am incercat sa implinim o fantezie cu 2 tinute, una casual si una cu trimiteri inapoi in timp, cam pe vremea divelor cu asemenea trasaturi fizionomice.


Sedinta foto s-a desfasurat in incinta Galeriilor Noblesse din Bacau, unde am fost rasfatate de generozitatea gazdelor, de amenajarea mobilierului de lux si de sfaturile pt decor si ambient. Multumim!
galeriile noblesse







Am pozat pt 10 fotografii pe care Andreea le-a primit gratuit in format digital, pe suport DVD, pt efortul de a fi model.











Niciun comentariu: