05 martie 2010

aniversare: 1 an de blog mb photography!!

a trecut un an de la primul post pe mbphotography.blogspot.com.
:)

un an incruntat si vesel in acelasi timp.
cu cateva zeci de mii de cadre surprinse, cateva sute de oameni noi in viata mea. cateva izbanzi,  cateva nopti albe, cateva calatorii, cateva idei.

in clipa asta, as vrea sa le multumesc:
- parintilor mei, pt ca fara ei n-as fi unde sunt acum si pt ca numai ei stiu cum e sa ai un "artist" pe langa casa omului. :)
- familiei extinse, pt suport de toate felurile - dinero, incurajari, critici constructive, rasete si haz de necaz.
- celui mai bun prieten al meu, pt ca imi repeta la fiecare intalnire ca lui Iov i s-a intors indoit, tot ceea ce a avut inainte.
- fetelor din libra, baietilor de la tipografie, ajutoarelor temporare, oamenilor care au contribuit in timp la formarea mea ca fotograf si ca om, clientilor, modelelor, carcotasilor si concurentei.
- tuturor celor aflati pe lista urmatoare, pt ca impart cu mine bune si rele in cel mai altruist, senin si cu umor mod: cristina, gabi, corina, nusa, liviu si corina, alina, ramona, cristian, kamitza.
 
in final, va invit la o felie de tort. din tortul meu preferat!!! :))))
 















sursa: http://www.geekologie.com/2008/12/mmmm_fondanty_nikon_d700_dslr.php

5 comentarii:

Vilhelm man spunea...

LA MULTI ANI cu cat mai multe postari!
O primavara frumoasa iti doresc!

ruxtoader spunea...

Bravo Miki, felicitari!

Geani spunea...

Felicitari sincere, Miki, pentru sumedenia de lucruri si emotii frumoase pe care le-ai produs pana aici!! Am deplina convingere ca distractia abia a inceput, deci mai avem multe de vazut si primit de la tine. Si iti multumesc ca inca ma mai astepti ...sa coacem ceva:)

Alinaelisa spunea...

MULTI ANI TRAIASCA!!! Traiasca Blogul! Si sa creasca in continuare precum Fat-Frumos :). Tipul se prezinta ireproprosabil. Ii doresc cat mai multe fane si admiratoare. Iar stapanei lui...felicitari ca l-a crescut asa frumos! Te pup!
Alina

Mada spunea...

La multi ani!
Cred ca ar trebui sa sarbatoresti evenimentul cu o expozitie.
Locul te asteapta, trebuie doar sa te hotarasti!
Spor la treaba!
Mada