09 iunie 2011

Vernisaj "Sunt copil si fotografiez", de 1 iunie, la Avant-Garde

Timp de trei zile la rand, am povestit despre aspecte simple si de baza, legate de postura de mic fotograf, cu copiii de varste diferite, care s-au inscris la atelierele foto "Sunt copil si fotografiez", de la Avant-Garde.
















Am desenat aparatul foto asa cum arata in mintea noastra, am invatat despre cum trebuie tinut in mana, despre cum incadram o fotografie.



















Ne-am lamurit de ce fotografiem si mai ales pentru ce, si am clasificat si subiectele de fotografiat in categorii pe intelesul copiilor.
Am facut ZOOM, prin mai multe metode, am invatat reguli de fotografiat un portret. Apoi am realizat portretul unui coleg de atelier.

Pe 1 iunie, am serbat ziua copilului, prin vernisarea expozitiei cu portretele realizate de copii.
Sub privirile emotionate ale parintilor, micii fotografi nerabdatori, au primit diplome de participare, cadouri in carti si voucher foto.
Si pentru ca in curand incepe vacanta, probabil ca vom repeta, cu o iesire in natura, un atelier foto mai amplu si cu mai multa practica.













Un comentariu:

Aniela spunea...

Ati fost GENIALI!!!
Mihaela felicitari pentru initiativa!
Pupici cu soare de la Sibiu!